Lees de algemene voorwaarden (huisregels) goed door voordat je een afspraak maakt. Indien de regels niet nageleefd worden, behoudt Braids & Locs zich het recht voor je afspraak te annuleren. Restitutie van de aanbetaling is in dit geval niet mogelijk. Neem dus even de moeite om de regels door te lezen, zodat je weet waarmee je akkoord gaat en niet voor verrassingen komt te staan!
1 – (AAN)BETALINGEN
Braids & Locs werkt alleen op afspraak en reserveert tijd speciaal voor jou. Voor alle afspraken dient daarom een aanbetaling ter hoogte van 50% van de totaalprijs (inclusief eventuele materiaalkosten) voldaan te worden. Dit verloopt via iDEAL in de boekingapp. Afspraken staan pas vast wanneer de aanbetaling voldaan is en je de bevestigingsmail ontvangen hebt. Tijdsframes worden niet gereserveerd of apart gehouden zolang er geen aanbetaling voldaan is.
De resterende 50% dient direct na afloop van de afspraak betaald te worden. Dit kan contant of door middel van een Tikkie (betaalverzoek voor internetbankieren). Indien je met een Tikkie wilt betalen, houd dan rekening met een eventuele daglimiet waardoor je mogelijk een scanner voor je bankpas nodig hebt. Pinnen is niet mogelijk.
2 – AFSPRAAK ANNULEREN
Een gemaakte afspraak kan tot uiterlijk 24 uur voor aanvang geannuleerd worden. Je kunt je afspraak annuleren via WhatsApp of e-mail. Indien een annulering tijdig doorgegeven is, zal de aanbetaling binnen 48 uur teruggestort worden op het rekeningnummer waarmee deze voldaan was.
3 – HAAR VOORBEREIDEN
Het eigen haar dient voorafgaand aan de afspraak gewassen, gedroogd, ontklit en productvrij te zijn. Braids & Locs biedt helaas geen wasservice aan.
Bij afspraken voor een high top, dient het haar voorafgaand aan de afspraak opgeschoren te zijn. Indien je dit door Braids & Locs wilt laten doen, selecteer je hiervoor de extra service in de boekingapp.
Bij afspraken voor cornrows, dient haartype 4 (kroes) voorafgaand aan de afspraak geföhnd te zijn. Indien je dit door Braids & Locs wilt laten doen, selecteer je hiervoor de extra service in de boekingapp. Wil je liever helemaal niet föhnen? Neem dan even via WhatsApp contact op over de mogelijkheden.
4 – GEZELSCHAP EN KINDEREN
Braids & Locs werkt vaak met lange tijdsframes en heeft zeer beperkte wachtruimte, kom daarom bij voorkeur alleen. Neem je toch iemand mee, is maximaal één persoon toegestaan. Kinderen zijn niet toegestaan als zijnde gezelschap, je dient hiervoor een oppas te regelen.
Bij afspraken voor kinderen tot 16 jaar, dient er één ouder/verzorger bij de afspraak aanwezig te zijn. Deze persoon dient bevoegd te zijn direct keuzes te maken over het haar van het kind waarvoor de afspraak is. Kinderen onder de 16 jaar worden niet geholpen indien er geen ouder/verzorger aanwezig is, tenzij vooraf nadrukkelijk afgesproken.
Huisdieren zijn niet toegestaan.
5 – VERTRAGINGEN
Braids & Locs heeft een erg drukke agenda, en onze klanten ook! We vinden het erg belangrijk iedereen op het afgesproken tijdstip te kunnen helpen, en willen de volgende klant niet laten wachten omdat jij te laat bent gekomen. Kom daarom op tijd. Indien je 15 minuten na het afgesproken tijdstip nog niet aanwezig bent, wordt de afspraak automatisch geannuleerd. Er is in dit geval geen restitutie van de aanbetaling mogelijk. Voor een nieuwe afspraak zal er dus een nieuwe aanbetaling gedaan moeten worden.
Uiteraard is ook de tijd van onze klanten waardevol. We doen altijd onze uiterste best je netjes op tijd te helpen en kunnen dit in ruim 95% van de afspraken ook waarmaken. Mocht onze planning onverhoopt toch meer dan 15 minuten uitlopen, zal de klant voor de vertraging een korting naar ratio (gebaseerd op de prijs van de hairstyle) ontvangen.